Recenzja gry Siódme poty Sport&Fun

Sport&Fun” to najnowsza seria gier zręcznościowych przeznaczonych do ogrodu, na spacer, do parku, na działkę, generalnie – podwórko. Pozycja, którą dzisiaj zaprezentujemy jest odrobinę inna od wcześniej pokazywanych, ponieważ to gra planszowa, ale również z istotnym dopiskiem „gra sportowa” poniżej tytułu.

Siódme poty” to świetny pomysł nie tylko na zdrowy sport, ale również wsparcie dla wszystkich będących na diecie i aktywnie sprzeciwiających się swojej nadwadze. Dawniej zaczynało się dzień od porannej gimnastyki, mamy nadzieję, że tego typu gra pomoże wam zaktywizować całą rodzinę.

Z podobnych pozycji, które mieliśmy okazję opisywać na blogu pamiętamy tylko „Super formę”, bo rzeczywiście nie ma tego rodzaju produkcji na rynku. „Siódme poty” to dalej „Sport & Fun”, ponieważ plansza i karty to jedynie wskazanie do określonego rodzaju treningu, czy też, jak lubimy określać obecnie zdrowy wysiłek – fitness. A warto, ponieważ poprawi nam się nie tylko figura, ale wzmocnimy wytrzymałość, siłę mięśni, staniemy się bardziej zręczni i elastyczni, poprawimy oddech, chociaż oczywiście wszystko nie od razu i nie w nadmiarze!

Siódme poty Gra sportowa” przeznaczona jest dla 2-4 użytkowników w wieku od 4 lat. W opakowaniu znajdziemy 4 układanki podzielone na 9 fragmentów, 110 kart z ćwiczeniami o 4 stopniach trudności, planszę, klepsydrę, komplet pionków, kostkę oraz instrukcję. Zadaniem uczestników jest pozyskanie wszystkich puzzli do układanki, które otrzymujemy w zamian za wykonywanie ćwiczeń zaprezentowanych na kartach.

Na planszy przesuwamy się w oparciu o rzuty kostką, a pionki startują w różnych jej narożnikach. Każdy stos kart to inne formy gimnastyczne, za karty otrzymujemy puzzle, mając wszystkie fragmenty z wizerunkiem gimnastyków, walczymy o puchar do kompletu. Gwiazdki na kartach określają poziom intensywności ćwiczeń, możemy dobrać najlepiej dopasowane do wieku i kondycji graczy. Zamiast klepsydry możemy użyć aplikacji na smartfona. Symbole z planszy informują o wyglądzie puzzla, nie o ćwiczeniu, które prezentuje dopiero karta. W przypadku, gdy fragment z danego pola już posiadamy w naszych zbiorach, szansę na jego pozyskanie otrzymuje kolejna osoba w kolejce, już bez wykonywania polecenia.

W tej grze występuje losowość, za którą w tej postaci nie przepadamy – niemodyfikowana wartość z kostki wyznaczająca pole postoju, zatem puzzle mogą nam się powtórzyć. Natomiast sensem tego produktu nie jest jakaś fenomenalna idea prezentowanej mechaniki czy też nawet zwycięstwo w grze. Tutaj tak naprawdę wygranym jest każdy z uczestników, bo wszyscy wykonujemy sekwencje ćwiczeń, każdy z nas dba podczas rozgrywki o kondycję ciała i wszystkim wychodzi to na dobre.

Gorąco polecamy, pomimo że ta gra wydaje się najsłabszą z dotychczas prezentowanych w kolekcji ze sportu i zabawy. Jej zaletą jest z kolei prostota użycia w domu, gdzie nie rozłożymy każdej z gier podwórkowych. Korzystajmy, gdyż zachęca do treningu i integruje, a dla zdrowia gimnastyka jest potrzebna i wysoce wskazana!

Dla Jego bolesnej męki miej miłosierdzie dla nas i całego świata – tego sobie życzymy na Wielkanoc, bo „Nasza Pani” płonie symbolem Chrystusowego Krzyża i miejmy nadzieję, że dzieci nie będą kojarzyły „Notre Dame” tylko i wyłącznie z rewelacyjną grą planszową Stefana Felda, która właśnie zyskuje w rankingach.

Za produkt dostarczony do testów dziękujemy ALEXANDER.

Film: „Siódme poty Sport & Fun” – unboxing

Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:

2 Pionki, 3 Headed Dog, 9 Planet, Alexander, Arcane Wonders, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Bard, Black Monk Games, Brain Games, Cartamundi, Clementoni, CUBE Factory of Ideas, Cuboro, Czacha Games, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., DOBRETO Wydawnictwo, Drawlab Entertainment, Edgard, Edipresse Książki, Egmont, Ei System, Epideixis, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Selverlag, Garphill Games, GDM Games, GeGe Co Ltd, GRAiMY, Granna, Haraka Paka, Headu, Heim, Hurrican Games, ICOM Poland, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacobsony, Jawa, Kangur Sp. z o.o., Let’s Play, LUDERIS, Mandoo Games, MDR Dystrybucja, Moaideas Game Design, Muzeum Powstania Warszawskiego, Narodowe Centrum Kultury, Octigo Sp. z o.o., Odd Bird Games, OGRY Games, Glosel – taniaksiazka.pl, OUTDOOR Media, Phalanx Games, Piatnik, Podkarpackie Stowarzyszenie dla Aktywnych Rodzin PSAR, Portal Dragon, Promathematica, Ravensburger, Rebel, RUSSELL KONDRACKI s.j., Sharp Games, Smart Games, Snowdale Design, Sphere Games, Stonemaier Games, TACTIC Games, Teatr Wielki – Opera Narodowa, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Tutuconcept Sp. z o.o., Vedra Games, Vertima Trade, Woodgame, Wydawnictwo Szaron, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o

Dołącz i Ty!