Recenzja gry 100 zabaw z kangurem Arturem
Do każdego produktu, w którym reklamuje się setki zabaw podchodzimy z ostrożnością. Nie będziemy liczyli, na pewno jednak jest sporo zadań związanych z wyjazdami, więc docelowo „na wakacje i w podróży” z pewnością gra się przyda. Zawsze doceniamy fakt, kiedy do gry edukacyjnej dorzucają nam w pudełku książkę – jest to dodatkowy materiał do wykorzystania dla nauczyciela czy rodzica, kiedy kształcimy się w domu.
„100 zabaw z kangurem Arturem” to pozycja dla przedszkolaka w wieku 4-6 lat. Komponenty są duże, wygodnie się z nich korzysta. Opakowanie jest świetnie do transportowania – torebeczka z uchwytem. Zgromadzono tutaj 30 dwustronnych kart i zeszyt ćwiczeń mający całe 50 stron. Brakuje ściereczki do mazaka, ale i tak wnętrze jest wypełnione dobrem po brzegi.
Z zamiłowania do książek, zaczynam od publikacji. Bardzo dobrze, że autorkami są te same panie, które widnieją na opakowaniu gry, ponieważ wszystko świetnie się uzupełnia i logicznie do siebie pasuje. Autorki rozpoczynają od wstępu, w którym piszą o możliwościach dzieci w wieku 4-6 lat, następnie od razu przechodzimy do pierwszego z 40 zadań.
Dzieci będą kolorowały, dopasowywały oznaczenia cyfr arabskich do swoich rysunków, rozpoznawały kierunki, uczyły się wypełniać opisowe polecenia, planowały rozmieszczenie elementów w przestrzeni, liczyły, projektowały oznaczenia, uczyły się odpowiednich zachowań, rozpoznawały głoski, poszukiwały różnic na obrazkach, kreśliły własną mapę wędrówki tytułowego kangura, uzupełniały niewidoczne szczegóły na ilustracji, grupowały gatunki, rysowały lustrzane odbicia i linie po śladzie, rozpoznawały państwo po obiekcie turystycznym, trenowały tworzenie ciągów barw, łączyły kropki, przechodziły labirynt. Kangur dopowiada różne interesujące ciekawostki.
Karty są śliskie i giętkie, łatwo zetrzeć wszystkie zakreślenia. Z nowych zadań pojawią się tu: rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek, wykreślanki, poszukiwanie elementów identycznych- łączących, odnajdywanie fragmentów złożonych budowli, pakowanie torby na wyprawę, wybór środków transportu, odczytywanie liter i wyrazów, nauka obsługi termometru i zegara oraz płacenia monetami, rozpoznawanie flag, dopasowywanie do cienia, składanie kostki do 3D.
Zabawy spodobały się Młodemu Giercownikowi, córka z zapałem wzięła się do nauki i uzupełniania tabliczek. Zadania są różne i przez długi czas nie nudzą dziecka, praca z nimi jest kreatywna i wciągająca. Oczywiście asystowałem dziecku w czytaniu poleceń, ponieważ literki ciągle jeszcze mamy w toku kształcenia. Było bardzo przyjemnie – oboje jesteśmy zadowoleni, czyli ja z postępów córki i mądrze spożytkowanego czasu, ona z zabawy. Doceniamy ten produkt i rekomendujemy.
Za produkt dostarczony do testów dziękujemy EDGARD i kapitannauka.pl
Film: „100 zabaw z kangurem Arturem” – unboxing
Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:
2 Pionki, 9 Planet, Alexander, Arcane Wonders, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Black Monk Games, Brain Games, Cartamundi, Clementoni, CUBE Factory of Ideas, Czacha Games, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., DOBRETO Wydawnictwo, Edgard, Edipresse Książki, Egmont, Ei System, Epideixis, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Selverlag, GeGe Co Ltd, GRAiMY, Granna, Haraka Paka, Heim, ICOM Poland, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacobsony, Jawa, Kangur Sp. z o.o., Let’s Play, LUDERIS, MDR Dystrybucja, Moaideas Game Design, Octigo Sp. z o.o., Odd Bird Games, OGRY Games, Glosel – taniaksiazka.pl, OUTDOOR Media, Piatnik, Podkarpackie Stowarzyszenie dla Aktywnych Rodzin PSAR, Promathematica, Rebel, RUSSELL KONDRACKI s.j., TACTIC Games, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Tutuconcept Sp. z o.o., Woodgame, Wydawnictwo Szaron, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o
Dołącz i Ty!