Recenzja gry Play Mime

Uczymy się świata na własnych doświadczeniach – fizyczny i emocjonalny kontakt z obiektem naszych dociekań, ale również dzięki naśladownictwu – rodziców, rówieśników, napotkanych osób wykonujących określone zawody. Najlepiej przyswajamy wiedzę poprzez uczestnictwo i działania – stąd najnowsze muzea to nie tylko gabloty, ale interakcja z wystawionym obiektem. Dzisiaj tytuł, który pozwoli nam wyrazić mimiką charakterystyczne cechy wyspecjalizowanych pracowników, ale także lepiej rozpoznawać zwierzęta, co wykorzystać można na lekcjach przyrody, środowiska, biologii, nie pomijając zaangażowania w ochronę zagrożonych gatunków.

Play Mime” to gra kafelkowa dla uczestników w wieku 3-6 lat, którą śmiało można wykorzystać w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Wewnątrz opakowania znajdziemy 40 płytek – profesji i zwierząt. Trenujemy ekspresję poprzez aktorstwo, wcielanie się w rolę, naśladujemy gesty, zachowania, w zabawie uczestniczy język ciała.

Po otwarciu opakowania od razu patrzymy na śliczne ludziki i ich zajęcia. Znajdziemy tutaj lekarza, pracownika stacji benzynowej, policjanta, strażaka, rybaka (wędkarza), artystę malarza, pracownika pizzerii, listonosza, sędziego, fryzjerkę, fotografa, rolnika (bądź hodowcę), nauczyciela chemii (lub chemika, niekonieczne pracownika oświaty), kelnerkę, pielęgniarkę, kucharza, wokalistkę, kosmonautę (może także nurka głębinowego), prywatnego detektywa, pilota. Poza zatrudnionymi osobami pojawiają się zwierzęta – dzikie i gospodarskie, a także domowe – kameleon, małpa, krokodyl, kot, królik, mysz, lew, niedźwiedź, jeż, pies, pingwin, rybka, hipopotam, kogut, tygrys, rekin, krowa, papuga, słoń, skunks.

W trakcie zabawy możemy rozegrać dwa warianty. Pierwszy polega na losowaniu płytki z zakrytego układu i prezentacji ukrytej tam postaci. Dziecko, które odgadnie, otrzymuje kafel jako punkt i wciela się w kolejną rolę. W drugiej opcji gry losujemy 10 odkrytych kafli, z których naśladujemy pojedynczą, a widzowie – kto pierwszy, ten lepszy – wybierają tożsamość z dostępnej puli, wygrywa uczestnik z kolekcją 5 płytek. Podczas gry nie używamy słów, podobnie jak w klasycznych kalambury, dodatkowo z wyłączeniem rysowania.

Dziecko rozwija przede wszystkim inteligencję fizyczno-kinestetyczną, umiejętność kontrolowania i koordynacji własnych ruchów, posiadania szerokiego wachlarza gestów, mimiki, dobrej zręczności, co w przyszłości przełożyć się może na uzdolnienia sportowe, w talent do wykonywania zadań manualnych. Rozgrywka oddziałuje również na inteligencję emocjonalną – świadomość własnych stanów emocjonalnych, uczuć i motywacji, co przekłada się na osiąganie celów, zarządzanie własnym potencjałem. Skupienie się na wyróżnikach prezentowanych tutaj obiektów wpływa na inteligencję wzrokowo – przestrzenną, najprościej ujmując, na dobrą pamięć do szczegółów, łatwość tworzenia kompozycji.

Play Mime” to propozycja wspierająca każdego nauczyciela przedszkola, w zależności od szczegółowości demonstracji i pogadanki z uczniem, wykorzystać można również na etapie wczesnoszkolnym, jako narzędzie uzupełniające.

Za produkt dostarczony do testów dziękujemy HEADU

Film: „Play Mime” – unboxing

Film: „Play Mime” – przebieg gry

Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:

2 Pionki, 3 Headed Dog, 9 Planet, Alderac Entertainment Group, Alexander, Arcane Wonders, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Baloise, Bard, Black Monk Games, Big Potato Games, Blackfire, BLAM!, Blue Orange, Board Game Tables, Brain Games, Cartamundi, Clementoni, Corvus Belli, CUBE Factory of Ideas, Cuboro, Czacha Games, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., Dan Verssen Games, dlp games, Dazbog Games, DOBRETO Wydawnictwo, Drawlab Entertainment, Drei Hasen in der Abendsonne, Druid City Games, Duck’s Games, Eagle-Gryphon Games, Edgard, Edipresse Książki, Edition Spielwiese, Edu Kids, EFKO karton, Egmont, Ei System, Epideixis, Euler’s Game, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Spielverlag, Free League, GameRock Studio, Garphill Games, GDM Games, GeGe Co Ltd, Genius Games, Glosel – taniaksiazka.pl, GRAiMY, Granna, Greater Than Games, GRRRE Games, Haas Games, Haba, Hans im Glück, Happy Art Games, Haraka Paka, Headu, Heim, Hurrican Games, ICE Makes, ICOM Poland, IFF Studios, Inside Up Games, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacob’s Brick Games, Jacobsony, Jawa, Jordan Draper, Kangur Sp. z o.o., Knight Works, Knizia, Kosmos, Let’s Play, Lifestyle Boaardgames, LUBEE Edition, LUDERIS, Lupo Art Games, Mandoo Games, Mariucci J. Designs, MDR Dystrybucja, Megableu, Mizo Games, Moaideas Game Design, Mogel Verlag, Moses Verlag, Muzeum Powstania Warszawskiego, Narodowe Centrum Kultury, Nürnberger Spielkarten Verlag, Octigo Sp. z o.o., Odd Bird Games, OGRY Games, Oka Luda, Ostia Spiele, OUTDOOR Media, Ôz Editions, PD-Verlag, Peacock Tabletops, Pegasus Spiele, Phalanx Games, Piatnik, Play With Us Design, Podkarpackie Stowarzyszenie dla Aktywnych Rodzin PSAR, Portal Dragon, Portal Games, Pretexte, Promathematica, PSC Games, Rafael, Ravensburger, Rebel, Roxley Games, RUSSELL KONDRACKI s.j., Schmidt Spiele, Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, Sharp Games, Skybound Games, Smart Games, Snowdale Design, Sphere Games, Stonemaier Games, Super Meeple, SzachMat, TACTIC Games, Teatr Wielki – Opera Narodowa, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Tutuconcept Sp. z o.o., Unique Board Games, Vedra Games, Vertima Trade, Vigour Games, W. Cejrowski Sp. z o.o., What The Frog, W. Nostheide, Woodgame, Wydawnictwo Neurony, Wydawnictwo Szaron, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o, Zoch Verlag

Dołącz i Ty!