Najlepsze gry wieloosobowe
Najlepsze gry dla większej liczby uczestników to przede wszystkim tytuły bazujące na aukcji, do której potrzeba nam osób licytujących, oraz takie z możliwością podziału na konkurujące ze sobą drużyny. Często są to tytuły dedukcyjne i z ukrytymi rolami, czyli identyfikacją zdrajcy – osoby wzorującej się na wyborach pozostałych. Oto najlepsze pozycje, w które lepiej gra się w większym składzie osobowym.
„Wysokie napięcie” – fantastyczna gra ukazująca rozwój sieci przesyłu prądu elektrycznego, najciekawsze partie rozegracie przynajmniej w 4 osoby ze względu na licytację płytek elektrowni i wzmożoną konkurencję na mapie Niemiec.
„Keyflower” – kolejna klasyczna już gra dla większej liczby osób, tym razem z unikalnym systemem aukcyjnym – pionki umieszczamy na brzegach płytek, nie tylko własnych czy nowych, ale również u konkurentów.
„Tajniacy” – najlepsza na rynku gra słowna i dedukcyjna! Dzielimy się na zespoły, lider podaje słowa kluczowe i liczbę kryptonimów, które one połączą, celem jest odsłonięcie wszystkich płytek danej barwy. Wspaniała zabawa nawet w składzie 8 graczy!
„Dixit Odyseja” – najlepsza gra dedukcyjna z podawaniem słów-skojarzeń do obrazów, rywale starają się dopasować swoje ilustracje do poszukiwanej. Możemy spotkać się przy planszy nawet w grupie 12 uczestników, wow!
„Listy z Whitechapel”, „Scotland Yard” – obie gry bazują na podobnym systemie, gdzie jeden ucieka, reszta komunikuje się, aby złapać zbiega, pozycja o Kubie Rozpruwaczu raczej dla dojrzałego gracza, policyjna z Londynem w tle w sam raz dla młodszych odbiorców.
„Potwory w Tokio” – dla miłośników science-fiction, zwłaszcza komiksowych potworów i kultury Kraju Kwitnącej Wiśni. Im nas więcej, tym lepiej, ponieważ monster atakujący z centrum razi wszystkich na zewnątrz. Najlepsza kościana bijatyka na imprezę.
„Colt Express” – programujemy ruchy swojego kowboja, który skacze po wagonach pociągu, przeciwnicy stale się przemieszczają, podobnie łupy wędrują z rąk do rąk, kiedy jest nas dużo, to nie pudłujemy tak często i jest fajniej! Napad rodem z westernu, mega klimat!
„Ryzyk fizyk” – quiz dla 6-7 osób lub drużyn, mocno edukacyjna gra, ale z obstawianiem szans na odpowiedź, wizerunkowo i stylem gry przypomina pozycje hazardowe rodem z kasyna. Rewelacyjny pomysł jak zachęcić do poszerzania wiedzy, nauka poprzez zabawę.
„Koncept” – kapitalna idea na dawanie wskazówek do poszczególnych składowych zgadywanego hasła, używając znaczników oznaczamy rozmaite symbole na planszy reprezentujące kategorie i cechy poszukiwanych obiektów.
„Werewords” – nawiązująca do „Mafii” i gier z wilkołakami gra ze zdrajcą i ukrytymi rolami, tutaj jest to propozycja językowa ze wspomaganiem się aplikacją, zatem nie potrzeba mistrza gry i wszyscy mogą uczestniczyć.
„Klub detektywów” – uczestnicy znają hasło, na które naprowadzają odgadującego, poza pojedynczym konspiratorem, który wydaje ilustrowane karty wzorując się na cudzych wyborach. Dużą rolę odgrywa tutaj argumentacja i wyjaśnienia graczy.
„Maskarada” – fantastyczna gra w klimacie balu karnawałowego z ukrytymi tożsamościami oraz blefowaniem, istotny jest również element pamięciowy oraz oczywiście szczęśliwy traf. Śliczne ilustracje, a sprawdza się nawet z 8 uczestnikami.
„Jungle speed” – żywiołowa gra zręcznościowa z rozpoznawaniem wzorów w czasie rzeczywistym, ścigamy się do totemu – również fajny gadżet, wybrane edycje posiadają karty odporne na wodę, zatem weźmiemy ze sobą na plażę.
„Imago Family” – najlepsza gra na rynku z przezroczystymi kartami służącymi do naprowadzana na poszukiwane hasło, pomaga nam nakładanie kart oraz wykonywanie nimi ruchu po planszy, kreatywna zabawa.
„Belratti” – kooperacyjna gra z limitami w komunikacji, w trakcie zabawy identyfikujemy fałszywe obrazy, aby nie trafiły na ekspozycje w muzeum i walczymy z systemem gry. Małych rozmiarów gra karciana, a cieszy jak zaawansowane tytuły.
„Skull” – gra licytacyjna z ryzykiem odkrywania żetonów i blefowaniem, produkt małych rozmiarów wizualnie nawiązujący do gangów motocyklowych, ewentualnie meksykańskiej czaszki kojarzonej z dniem Wszystkich Świętych na wesoło.
Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:
2 Pionki, 3 Headed Dog, 9 Planet, Alderac Entertainment Group, Alexander, Arcane Wonders, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Baloise, Bard, Black Monk Games, Big Potato Games, Blackfire, BLAM!, Blue Orange, Board Game Tables, Brain Games, Buzzy Games, Cape Morris, Cartamundi, Clementoni, Corvus Belli, CUBE Factory of Ideas, Cuboro, Czacha Games, Czech Games Edition, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., Dan Verssen Games, dlp games, Dazbog Games, DOBRETO Wydawnictwo, Drawlab Entertainment, Drei Hasen in der Abendsonne, Druid City Games, Duck’s Games, Eagle-Gryphon Games, Edgard, Edipresse Książki, Edition Spielwiese, Edu Kids, EFKO karton, Egmont, Ei System, Elwin Klappe, Epideixis, Euler’s Game, Feuerland Spiele, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Spielverlag, Free League, Funnyfox, GameRock Studio, Garphill Games, GDM Games, GeGe Co Ltd, Genius Games, Glosel – taniaksiazka.pl, GRAiMY, Granna, Greater Than Games, GRRRE Games, Haas Games, Haba, Hans im Glück, Happy Art Games, Haraka Paka, Headu, Heim, Huch!, Hurrican Games, ICE Makes, ICOM Poland, IFF Studios, Inside Up Games, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacob’s Brick Games, Jacobsony, Jawa, Jordan Draper, Kangur Sp. z o.o., Knight Works, Knizia, Kosmos, Let’s Play, Lifestyle Boaardgames, LUBEE Edition, LUDERIS, Lupo Art Games, Mandoo Games, Mariucci J. Designs, MDR Dystrybucja, Megableu, Mizo Games, Moaideas Game Design, Mogel Verlag, Moses Verlag, Muduko, Muzeum Powstania Warszawskiego, Narodowe Centrum Kultury, Nürnberger Spielkarten Verlag, Octigo Sp. z o.o., Odd Bird Games, OGRY Games, Oka Luda, Ostia Spiele, OUTDOOR Media, Ôz Editions, PD-Verlag, Peacock Tabletops, Pegasus Spiele, Phalanx Games, Phantasio Games, Piatnik, Play With Us Design, Podkarpackie Stowarzyszenie dla Aktywnych Rodzin PSAR, Portal Dragon, Portal Games, Pretexte, Promathematica, PSC Games, Rafael, Ravensburger, Rebel, Roxley Games, RUSSELL KONDRACKI s.j., Schmidt Spiele, Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, Sharp Games, Skybound Games, Smart Games, SMYK, Snowdale Design, Sphere Games, Stonemaier Games, SunCoreGames, Super Meeple, Synapses Games, SzachMat, TACTIC Games, Teatr Wielki – Opera Narodowa, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Tutuconcept Sp. z o.o., Unique Board Games, V Games, Vedra Games, Vertima Trade, Vigour Games, W. Cejrowski Sp. z o.o., Wattsalpoag Games, What The Frog, W. Nostheide, Woodgame, Wydawnictwo Neurony, Wydawnictwo Szaron, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o, Zoch Verlag
Dołącz i Ty!