Recenzja Samoświadomość i perspektywa Gra w relacje

„Samoświadomość i perspektywa” jest niesamodzielnym dodatkiem, uzupełnieniem kart do „Gra w relacje” – gry konwersacyjnej dla 2 uczestników do pracy nad relacją, bez wskazania czasu rozgrywki. W podstawowym produkcie pytania dzielą się na 6 kategorii: przeszłość, teraźniejszość, przyszłość, osobowość, emocje i intymność, a dodatkową jest kategoria ogólna.
Dotychczas prezentowaliśmy dwa rozszerzenia, w każdym pojawiły się nowe kategorie, zwiększyła się liczba kart, były to: „Abstrakcja i rodzina”, „Poznanie i ogólne”.
Gry do rozmawiania o związku oraz emocjach i zachowaniu: „rozmawiaj.My Związki”, „rozmawiaj.My Rodzina Pytania”, „rozmawiaj.My Rodzina Zadania”, „rozmawiaj.My Przyjaciele”, „rozmawiaj.My Intymnie”, „Zakochanie”, „Swing”. Tytuły z omawianej tematyki, które wspierają bazując na psychologii: „Pytaki”, „Emojito” „Feelings”, „Łamacz lodów”, „Ego Family”, „Wersety dla mam”, „Słowa dla duszy”, „Gierki Małżeńskie”, „Znamy się”, „Wiem wszystko”.
Ikoną zadania jest zębatka, z kolei symbol „WT” nakazuje uczestnikowi wykonać teraz akcję, w danej chwili; karty bez tego wskazania można zrealizować do zakończenia bieżącej rozgrywki. Kartę wyzwania bierze gracz, który odpowiedział na 3 pytania z wybranej kategorii. Karty „ogólne” funkcjonują jak joker, uzupełniają limit rozwiązań z każdej kategorii. Teksty widoczne na kartach czytamy na zmianę. Do rozwiązania zobligowana jest tylko odpowiadająca w danej turze osoba, chociaż aktywowanie którejś z dwóch kart specjalnych „ciekawskiego partnera” zobowiązuje także czytającego do reakcji. Można się umówić przed rozpoczęciem partii, że udzielają odpowiedzi wszyscy grający.
„Samoświadomość” oznaczać może stan przebudzenia związany z własną osobą, odnosi się do obecności i wiedzy o sytuacji lub fakcie; to postrzeganie, więc pobudzenie umysłu – jakość bycia czujnym – szybkiego reagowania, ponadto wrażliwość na problemy własne. Słownik Języka Polskiego opisuje ją, jako świadomość własnej osobowości i możliwości, więzi i odrębności grupowej. Świadomość indywidualna jest poczuciem, w odniesieniu do organizmu jest przytomnością, w naukach o psychice jest ego. Świadomy człowiek zdaje sobie sprawę, ma poglądy i cele, posiada zdolność poznawania, oceniania siebie i otoczenia.
Wydaje się, że samoświadomość w relacji odnosi się do poczucia obecności uczestnika w związku i dzielenia się sobą – do tego, czy jest się partnerem, przysłowiową „drugą połówką jabłka” i tak odbieram ten zestaw kart.
„Perspektywa”, pomijając rysowanie na płaskiej przestrzeni obiektów imitujących trójwymiarowość i pozorny rozkład przestrzenny postrzeganego dźwięku – niezwiązane z tematem tych kart…, to szczególna postawa lub sposób patrzenia – punkt widzenia, czyli stosunek człowieka do życia i zjawisk, który wyraża jego poglądy (sąd oparty na przeświadczeniu o prawdziwości lub fałszywości), ukazany w sposobie postępowania czy zachowania. Perspektywa to przewidywanie w przyszłość, umożliwia właściwą ocenę zdarzeń. Jest układem odniesienia i sposobem myślenia. Perspektywa na przyszłość to widoki, w sposobie widzenia to punkt widzenia, z jakiejś perspektywy to inaczej – pod względem…
Z pewnością perspektywa relacji przekłada się na jej jakość, więc finalnie na czas trwania. Uświadamia nas, czy związek ma sens, aby ciągnąć go dalej, ewentualnie czy rozpoczynać znajomość – ujawniamy tutaj nasze oczekiwania. Dwie kategorie z tego rozszerzenia dopełniają się wzajemnie.
„Gra w Relacje Samoświadomość i perspektywa” jest ostatnim z małych zestawów, przynajmniej w momencie pisania tej recenzji. Czuje się, że wydawca dba o swój produkt, dopełniając kategorii, uzupełniając bazę kart – praca nad ofertą przekłada się na obsługę klienta i jego zadowolenie. Jeśli należysz do odbiorców tego rodzaju produktów – śmiało zakup, ponieważ zainwestujesz w rozwój posiadanego przez ciebie tytułu.
Za produkt dostarczony do testów dziękujemy GRA W RELACJE
Film: „Samoświadomość i perspektywa Gra w relacje” – unboxing
Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:
2 Pionki, 3 Headed Dog, 9 Planet, Albi, Alderac Entertainment Group, Alexander, Arcane Wonders, Around the Stump Games, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Baloise, Bard, Black Monk Games, Big Potato Games, Blackfire, BLAM!, Blue Orange, Board Game Tables, Brain Games, Buzzy Games, Cape Morris, Cartamundi, Clementoni, Corvus Belli, Crazy Like a Box, CUBE Factory of Ideas, Cuboro, Czacha Games, Czech Games Edition, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., Dan Verssen Games, dlp games, Dazbog Games, Distrix Games, DOBRETO Wydawnictwo, Draco Ideas, Drawlab Entertainment, Drei Hasen in der Abendsonne, Druid City Games, Duck’s Games, Eagle-Gryphon Games, Edgard, Edipresse Książki, Edition Spielwiese, Edukarcianki, Edu Kids, EFKO karton, Egmont, Ei System, Elwin Klappe, Epideixis, Euler’s Game, Feuerland Spiele, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Spielverlag, Frechverlag, Free League, Fundacja PGNiG, Funnyfox, Gaj Eko Media, GameRock Studio, Garphill Games, GDM Games, GeGe Co Ltd, Genius Games, Gigamic, Glosel – taniaksiazka.pl, GRAiMY, Granna, Gra w Relacje, Greater Than Games, GRRRE Games, Haas Games, Haba, Hans im Glück, Happy Art Games, Haraka Paka, HarperCollins Polska, Headu, Heim, Hetman Pracownia, Huch!, Hurrican Games, iAdventure, ICE Makes, ICOM Poland, IFF Studios, Igel Spiele, Inside Up Games, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacob’s Brick Games, Jacobsony, Jawa, Jordan Draper, Kangur Sp. z o.o., Khanat Games, Kilogames, Knight Works, Knizia, Kosmos, Let’s Play, Lifestyle Boaardgames, LUBEE Edition, LUDERIS, Lupo Art Games, Lupo Verde, Mama Maluje, Mam Dom, Mandoo Games, Mariucci J. Designs, MDR Dystrybucja, Megableu, Mizo Games, Moaideas Game Design, Mogel Verlag, Moses Verlag, Muduko, Muzeum Powstania Warszawskiego, Narodowe Centrum Kultury, Nürnberger Spielkarten Verlag, Octigo Sp. z o.o., Odd Bird Games, OGRY Games, Oka Luda, Ostia Spiele, OUTDOOR Media, Ôz Editions, Pandasaurus Games, PD-Verlag, Peacock Tabletops, Pegasus Spiele, Petersen Games, Phalanx Games, Phantasio Games, PhantomLab, Piatnik, Pink Frog, Play With Us Design, Podkarpackie Stowarzyszenie dla Aktywnych Rodzin PSAR, Polskie Gry Planszowe, Portal Dragon, Portal Games, Pretexte, Promathematica, PSC Games, Rafael, Ravensburger, Rebel, Rebellion Unplugged, Roxley Games, rozmawiaj.My, RUSSELL KONDRACKI s.j., Schmidt Spiele, Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, Sharp Games, Skybound Games, Smart Games, SMYK, Snowdale Design, Sphere Games, StarHouse Games, Stonemaier Games, SunCoreGames, Super Meeple, Surfin’ Meeple, Synapses Games, SzachMat, TACTIC Games, Teatr Wielki – Opera Narodowa, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Tutuconcept Sp. z o.o., Unique Board Games, V Games, Vedra Games, Vertima Trade, Vigour Games, W. Cejrowski Sp. z o.o., Wattsalpoag Games, What The Frog, Wise Box, W. Nostheide, Woodgame, Wydawnictwo Jako, Wydawnictwo Neurony, Wydawnictwo Otwarte, Wydawnictwo Szaron, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o, Zoch Verlag
Dołącz i Ty!