Recenzja gry edukacyjnej Pralka z wyrazami

W dzisiejszych czasach osobę, która każdego dnia opisuje gry trudno czymś zaskoczyć, natomiast Ewelinie Ciarka, która jest autorką recenzowanej tu pozycji udało się i do bardzo, bowiem innowacją jest tutaj pralka! Niby zwykły automat, ale w grze edukacyjnej jest znakomitym wabikiem na dzieci, ponieważ tylko kreatywne rozwiązania zatrzymają wszędobylskich i zawsze aktywnych przedszkolaków na dłużej przy nauce, ewentualnie pasja, której każdemu życzymy od najmłodszych lat!

Pralka z wyrazami” to gra edukacyjna, która zwraca uwagę dziecka i rodzica – ze sklejki, nie jakiejś tam delikatnej tekturki, składamy pudło automatu, skąd losować będziemy nasze kafelki do gry. Ćwiczymy rozumienie mowy, pamięć słuchową, percepcję wzrokową oraz liczenie. Trenujemy z dzieckiem w wieku od 5 lat, indywidualnie lub w grupie do 5 uczestników.

Pomoc dydaktyczna nada się „do pracy terapeutycznej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, przede wszystkim obniżoną koncentracją, zagrożonymi dysleksją, trudnościami w rozumieniu pojęć abstrakcyjnych oraz wolniejszym tempem nabywania nowych kompetencji.” Autorka jest pedagogiem specjalnym, oligofrenopedagogiem, terapeutą SI, socjologiem.

W trakcie montażu automatu przyda się pomoc rodzica, ponieważ zatrzaski trzeba wciskać mocno, ale zarazem ostrożnie, żeby niczego nie połamać. Po złożeniu zabaweczki, naszego innowacyjnego gadżetu, całość naprawdę trzyma się dobrze razem, wygląda zjawiskowo i buduje fajny nastrój gry. Warto zaznaczyć, że na pralce dobre pomysły się nie skończyły, gdyż nasze pranie będziemy zawieszali na sznurach do suszenia i to również jest wspaniałe!

W grze występuje aż 7 wariantów z dodatkowym wypunktowaniem. Generalnie chodzi o tworzenie zestawów w oparciu o odpowiednie kryteria, będą to kolory odzieży, jej krój dopasowany do odpowiedniej pory roku, ale pamiętajmy o wyrazach! To gra logopedyczna, ucząca ich artykulacji, zatem dodatkowymi warunkami powiększania kolekcji będą – liczba sylab w wyrazie pokazanym na płytce, odpowiedni wygłos – początkowa samogłoska bądź spółgłoska, nagłos – głoska na końcu wyrazu. Do zabawy włączyć możemy karty wskazujące założenia zabawy – na karcie widzimy skompletowane ubranie, ewentualnie rozszerzone o numer wskazujący na liczbę sylab, wyznaczoną głoskę w nagłosie lub wygłosie wyrazu.

Magdalena Drabarek, nauczyciel matematyki oraz pedagog specjalny pracująca również indywidualnie z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jest zachwycona rozmiarami pralki – „dzieci potrzebują konkretnego bodźca, na który zwrócą uwagę, to sprzyja aktywizacji ucznia”, dodaje także, że produkt idealnie nadaje się do pracy „skorzystać mogę na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych”. My zachwycamy się odwzorowaniem detali – od charakterystycznych wygięć w blasze po wąż zawieszony z tyłu urządzenia!

Idea jest fantastyczna, z pewnością można ją wykorzystać również w grach słownych – do nauki języka obcego – polskie wyrazy zastępujemy zagranicznymi, zmieniamy reguły kompletowania zestawów i mamy kolejny kapitalny produkt!

Pralka z wyrazami” jest dla nas odkrywcza, designerska – po prostu bajerancka i szałowa! Ta propozycja to w naszym odczuciu jedna z najlepszych gier edukacyjnych jakie mieliśmy przyjemność opisywać w tym roku, warto zakupić!

Za produkt dostarczony do testów dziękujemy ALEXANDER

Film: „Pralka z wyrazami” – unboxing

Film: „Pralka z wyrazami” – przebieg gry

Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:

2 Pionki, 3 Headed Dog, 9 Planet, Alderac Entertainment Group, Alexander, Arcane Wonders, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Baloise, Bard, Black Monk Games, Big Potato Games, Blackfire, BLAM!, Brain Games, Cartamundi, Clementoni, Corvus Belli, CUBE Factory of Ideas, Cuboro, Czacha Games, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., dlp games, DOBRETO Wydawnictwo, Drawlab Entertainment, Edgard, Edipresse Książki, EFKO karton, Egmont, Ei System, Epideixis, Euler’s Game, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Selverlag, GameRock Studio, Garphill Games, GDM Games, GeGe Co Ltd, Genius Games, GRAiMY, Granna, Haraka Paka, Headu, Heim, Hurrican Games, ICOM Poland, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacobsony, Jawa, Jordan Draper, Kangur Sp. z o.o., Knizia, Let’s Play, LUBEE Edition, LUDERIS, Mandoo Games, MDR Dystrybucja, Moaideas Game Design, Mogel Verlag, Muzeum Powstania Warszawskiego, Narodowe Centrum Kultury, Octigo Sp. z o.o., Odd Bird Games, OGRY Games, Glosel – taniaksiazka.pl, OUTDOOR Media, Pegasus Spiele, Phalanx Games, Piatnik, Play With Us Design, Podkarpackie Stowarzyszenie dla Aktywnych Rodzin PSAR, Portal Dragon, Portal Games, Promathematica, Rafael, Ravensburger, Rebel, RUSSELL KONDRACKI s.j., Sharp Games, Smart Games, Snowdale Design, Sphere Games, Stonemaier Games, Super Meeple, TACTIC Games, Teatr Wielki – Opera Narodowa, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Tutuconcept Sp. z o.o., Vedra Games, Vertima Trade, Vigour Games, What The Frog, Woodgame, Wydawnictwo Neurony, Wydawnictwo Szaron, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o, Zoch Verlag

Dołącz i Ty!