Recenzja gry logicznej Cube Puzzler Go

Czy myśleliście kiedyś o zniszczeniu waszej kostki „Rubika”? Ja w trakcie początkowych, nieco frustrujących etapach układania jeden sześcian nawet rozłożyłem na części. Dzisiaj opisywana łamigłówka od samego początku jest podzielona na drobne, a z klocuszków budujemy nową, pełnowymiarową kostkę.

Cube Puzzler Go” łączy wszystko co najlepsze w „IQ Puzzler”, czyli mobilność gry logicznej zamykanej w pudełku z inteligentnym łamaniem głowy, a także – tu w szczególności kształtem, jest znakomitym spadkobiercą kostki „Rubika”. Jest to zabawka dla pojedynczej osoby, dziecka w wieku od 8 lat, chociaż szybszy start gwarantuje bardziej intensywny rozwój w grach umysłowych.

W skład zestawu wchodzą: szkatułka – opakowanie i plansza trzymająca jednocześnie tworzoną przez nas formę, 7 klocuszków o fantazyjnych kształtach, instrukcja zawierająca 80 wyzwań – widzimy boczną ściankę, a znając skład budulca i kolory wybranych fragmentów, mamy odtworzyć resztę bryły.

Puzzle przypominają nam te znane z „Ubongo 3D”, tam jednak odmienny był docelowy kształt, który zakrywaliśmy klockami i wynikał z losowanych kafli. W tym przypadku odpada rywalizacja, chyba że mierzymy sobie czas, natomiast zadaniem jest skompletowanie sześcianu. Skrzyneczka, w której chowamy bryły, po rozłożeniu wzdłuż przekątnej, tworzy dwie piramidki. To w ich pustej przestrzeni, pomiędzy trójkątami, w dołeczku na wzór klina, układamy nasz sześcian. Jest to bardzo wygodne, gdyż boczne ściany utrzymują kształt w całości.

Każde wyzwanie ma tylko jedno rozwiązanie, a rozpoczynające schematy różnią się umiejscowieniem i barwą określonych klocków. Wszystkie siedem elementów musi zostać wykorzystane w każdej grze.

Cube Puzzler Go” to świetne rozszerzenie wcześniejszych dokonań i idei reprezentowanych przez produkty marki „Smary Games”, genialne nawiązanie do kultowej zabawki logicznej i wygoda użytkowania oraz transportu. Planujemy swoje działania i uczymy się rozwiązywać problemy w oparciu o intuicję przestrzenną. Rozgrywka rozwija takie pozytywne cechy osobowe i umiejętności, jak cierpliwość i upór w dążeniu do celu, naukę poprzez praktyczne testowanie, organizację pracy w oparciu o wstępny schemat, racjonalne myślenie czy też spostrzegawczość i dokładność w działaniu.

Mądra zabawka, która angażuje na długie godziny, pomaga inteligentnie spożytkować czas dziecka i pomaga rodzicom w wychowaniu i kształceniu. Polecamy!

Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:

2 Pionki, 9 Planet, Alexander, Arcane Wonders, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Bard, Black Monk Games, Brain Games, Cartamundi, Clementoni, CUBE Factory of Ideas, Czacha Games, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., DOBRETO Wydawnictwo, Drawlab Entertainment, Edgard, Edipresse Książki, Egmont, Ei System, Epideixis, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Selverlag, Garphill Games, GDM Games, GeGe Co Ltd, GRAiMY, Granna, Haraka Paka, Headu, Heim, Hurrican Games, ICOM Poland, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacobsony, Jawa, Kangur Sp. z o.o., Let’s Play, LUDERIS, Mandoo Games, MDR Dystrybucja, Moaideas Game Design, Narodowe Centrum Kultury, Octigo Sp. z o.o., Odd Bird Games, OGRY Games, Glosel – taniaksiazka.pl, OUTDOOR Media, Phalanx Games, Piatnik, Podkarpackie Stowarzyszenie dla Aktywnych Rodzin PSAR, Portal Dragon, Promathematica, Ravensburger, Rebel, RUSSELL KONDRACKI s.j., Sharp Games, Snowdale Design, Sphere Games, TACTIC Games, Teatr Wielki – Opera Narodowa, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Tutuconcept Sp. z o.o., Vedra Games, Vertima Trade, Woodgame, Wydawnictwo Szaron, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o

Dołącz i Ty!